יום חמישי, 24 במרץ 2011

עגלות לתינוק עיצוב חדרי ילדים- מה כדאי לבדוק?



עיצוב חדרי ילדים הן מוצר קריטי עבורכם אם אתם הורים חדשים – מכיון שהן הולכות לשמש אתכם שנתיים עם התינוק הראשון, אבל אם בחרתם עיצוב חדרי ילדים איכותיות בתקווה הן תשמשנה אתכם גם בתינוקות הבאים. מדובר במוצר משמעותי שקשה לבחור אותו לקראת הלידה הראשונה.

באמת קשה. עיצוב חדרי ילדים תשמש אתכם בתור רכב לילד הקטן תקופה ארוכה וזה צריך להיות נוח עבורו ובטיחותי. כדי להתאים את כלי התחבורה לתינוק שלכם עליכם להתאימה לו / לפעילות שאתם עומדים לעשות איתו. רוחב, גובה, ריפוד, משקל, גלגלים – כל אלו וודאי מעסיקים אתכם לקראת הרכישה החשובה.

עיצוב חדרי ילדים - איך יודעים למה יש תקן?

עיצוב חדרי ילדים הם כאלו המשלבים מס' אלמנטים משחקיים, חינוכיים או עיצוביים באובייקט אחד. עיצוב חדרי ילדים למשל אפשר להגדיר עיצוב חדרי ילדים בטיחות מיוחד שהופך להיות עוד מוצרים, כמו סלקל, עגלה ועוד. לדוגמה עגלה, שהיא מוצר בסיסי לתינוק ואפשר למצוא וריאציות מאד מתקדמות שלה היום בשוק. היום קיימות עגלות שנחשבות ממש רולס רויס של עגלות התינוק עם FEATURES  מאד מורכבים, עובדה שהופכת אותן לעיצוב חדרי ילדים.

מה חשוב לבדוק לקראת רכישה של עגלה? הנה כמה רעיונות שכדאי לעבור עליהם לפני הרכישה:
א.      חשוב שהמשטח שלה יהיה ישר ואפשר יהיה להקיף את התינוק במאה שמונים מעלות של הגנה מרופדת
ב.      חשוב מאד שתהיה חגורת כתפיים
ג.       חשוב שיהיה אישור תקן – זה נראה טריוויאלי אבל אל תקנו שום דבר ללא אישור תקן. זה אומר שזה מזויף, מועד לפורענות או אפילו "תקין" אבל לא ישמור על הבריאות האורתופדית של התינוק שלכם – ראו סעיף א
ד.      חשוב לוודא שיש בולמי זעזועים ומנעול בגלגלים עיצוב חדרי ילדים


עיצוב חדרי ילדים, איך בוחרים?



עיצוב חדרי ילדים הוא כלי רב תכליתי איכותי, שנחשב בשורה הראשונה של הציוד החשוב לטף, יחד עם עיצוב חדרי ילדים ואמבטיה לתינוק.

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים


פגיעות של ילדים הוא נושא ידוע – ובמיוחד תינוקות שנפגעים בתאונה בגלל שלא היה להם כיסא בטיחות. אם אתם רוצים לרכוש להם כיסא בטיחות איכותי. עיצוב חדרי ילדים זה גם אינדקציה לבטיחות (כיון שהמנגנון שמסייע להפיכתו מחייב עיצוב חדרי ילדים להיות בטיחותי) וזה משלב הוצאות כספיות למוצר אחד. תינוקות ישובים בכיסא בטיחות בעלי סיכוי של 70 אחוז פחות (!) להיפגע.

איך יודעים איזה עיצוב חדרי ילדים לעשות? ובכן, כדאי להתאים את עיצוב החדר ובטיחות אצל הילד שלכם: גיל ומשקל קודם כל (יש כיסאות ועיצוב חדרי ילדים לתינוקות עד גיל שנה, מעל גיל שנה וכיוצא בזה).

תינוק בגיל צעיר אינו בעל שרירים מפותחים והוא זקוק לתמיכה מירבית בעיצוב החדר. חשוב לזכור שאתם עסוקים עם עיצוב חדרי ילדים שהחדר ישמור על עיצוב בטוח ויחזק את התינוק בצורה מיטבית. לכיסאות של המבוגרים יותר קוראים בוסטר – והם כיסאות שאי אפשר לשלוף לסל.

כדאי לכם "לרכוש" את שני המוצרים במוצר אחד –
עיצוב חדרי ילדים בצורה בטיחותית, חוסך עלויות של רכישה של שני מוצרים.